Болашаққа бағыт

Бүгінгі таңда Geely - бүкіл әлем бойынша өндірістік қуаты мен ғылыми-зерттеу орталықтары бар халықаралық корпорация. Компания өз клиенттеріне жайлылықтың, қауіпсіздіктің және инновацияның жоғары ең деңгейін ұсына отырып, жаңа энергетикалық және зияткерлік технологиялар саласында көшбасшы болуға ұмтылады. Үздіксіз жетілдіру мен инновацияға ұмтылу арқылы Geely өз клиенттеріне озық шешімдер мен жоғары сапалы көліктерді ұсына отырып, әлемдік автомобиль нарығында өз позициясын нығайтуды жалғастыруда.

Geely тарихы - бұл шабыттандыратын және амбиция мен табандылықпен кез келген шыңға жетуге болатынын дәлелдейтін трансформация және үздіксіз дамуға ұмтылу тарихы.

Миссия
Көлік жүргізуде күтілгеннен де асып түсетін әсер сыйлау.

Geely өз клиенттеріне керемет жайлылықты, жоғары қауіпсіздікті, заманауи технологияны, сонымен бірге ұмытылмас жүргізу әсерін сыйлайтын автомобильдерді ұсынуға тырысады.

Құндылықтар

Адамдардың қажеттіліктеріне назар аудару: Geely өз көліктері мен қызметтерінің сапасын үнемі жақсарта отырып, өз клиенттерінің мүдделері мен қажеттіліктерін бірінші орынға қояды.

Инновация: компания қауіпсіздік, экология және жайлылық бойынша жаңа шешімдерді әзірлеу арқылы технология көшбасшысы болуға ұмтылады.

Кемелдікке ұмтылу: Geely ешқашан мұнымен тоқтап қалмайды және әрқашан өз қызметінің барлық аспектілерін – өндірістен бастап, тұтынушыларға қызмет көрсетуге дейін жақсарту мүмкіндіктерін іздейді.

img

2014–2019

 3.0-дәуір: Жаңа буын (2014–2019)

2014 жылы Geely заманауи, қауіпсіз және экологиялық таза автомобильдер жасауға бағыт алып, 3.0-дәуірге кірді. Компания әлемдік стандарттарға сәйкес келетін модельдердің жаңа желісін шығара бастады. Осы кезеңде Geely жаңа платформада жасалған алғашқы машиналарын ұсынды және әлемдік нарықтағы позициясын едәуір нығайтты. Сондай-ақ, Geely Volvo-мен бірлесіп Lynch & Co брендін шығарды, бұл компанияға премиум сегментке шығуға мүмкіндік берді.

1997–2006

1.0-дәуір: Бастылуы (1997–2006)

Автокөлік саласында жұмыс істеген алғашқы күндерінен бастап Geely жаппай тұтынушы үшін қол жетімді автомобильдер жасауға ұмтылды. Осы кезеңде компания ішкі нарықта тез танымал болған алғашқы модельдерін шығарды. Geely дің автомобильдерді барлығына қол жетімді етуге деген ұмтылысы сол кездегі компанияның негізгі философиясына айналды.

2020

4.0-дәуір: Инновациялар және электрлендру (2020 жылдан бастап)

2020 жылдан бастап Geely өзінің тарихындағы жаңа тарауды бастады – шағын модульдік архитектураға (CMA) негізделген инновациялық автомобильдерді дамытуға бағытталған 4.0- дәуірін. Осы дәуірдің шегінде Geely электрлік және гибридті технологияларды дамытуға, сондай-ақ автономды жүргізу мен ақылды жүйелерге белсенді инвестиция салады. Компания электромобильдер өндірісіне мамандандырылған Geometry брендін белсенді түрде дамытуда және Baidu-мен бірігіп, автономды автомобильдер жасау бойынша бірлескен жобаны іске қосты.

2007–2013

2.0-дәуір: Жаһандану және трансформация (2007–2013)

2007 жылы Geely "Go Global"жаһандық дамудың жаңа стратегиясымен халықаралық нарыққа шығу ниетін жариялады. Осы кезеңде компания зерттеу және әзірлеу жұмыстарға, сондай-ақ автомобильдерінің сапасын жақсартуға белсенді түрде инвестиция сала бастады. Бұл Geely-ге баға негізіндегі бәсекелестіктен технология мен сапа негізіндегі бәсекелестікке көшуге мүмкіндік берді. 2010 жылы Geely Швед автомобиль өндірушісі Volvo Cars-ты сатып алды, бұл компанияның жаһандануы мен трансформациясының маңызды қадамы болды.

1986

Geely брендінің тарихы

1986 жылы Ли Шуфу негізін қалаған Geely бастапқыда өз қызметін тұрмыстық техниканы, содан кейін мотоциклдер мен скутерлерді өндіруші ретінде басталды. 1997 жылы компания автомобиль индустриясына кіруге бел будыы, батыл қадам жасап, Қытайдағы алғашқы жеке автоөндірушісі болды. Бұл сәт Geely Auto дамуының бастапқы нүктесі болды.