«Geely Auto International» дистрибьюторлар үшін маркетинг саласындағы негізгі ұстанымдар бойынша тренингті сәтті өткізуде

  • 2023 жылғы 20-24 қараша аралығында «Geely Auto International Corporation» (бұдан әрі – «GAIC») «Geely мектебінде» 12 елден келген 22 қатысушымен «Жаңа білім алу, мүмкіндіктерді кеңейту» тақырыбында маркетинг саласындағы негізгі ұстанымдар бойынша алғашқы тренингін өткізді.
  • Бағдарлама инновацияларға, пайдаланушы тәжірибесіне және стратегиялық серіктестікке баса назар аудара отырып, халықаралық таланттарды нығайту, озық тәжірибелермен алмасу және нарық қажеттіліктерін қанағаттандыру жөніндегі «GAIC» стратегиясының бөлігі болып табылады.
  • Қатысушылар «Geely» бренд павильонына, ғылыми-зерттеу институтына және өндірістік объектілерге барды, оларға «Geely» брендінің құндылықтарымен, мәдениетімен және жұмыс сапасымен танысуға мүмкіндік берілді, қатысушылардан жоғары баға алынды.
  • Тренингтің мақсаты халықаралық серіктестердің ой-өрісі мен білімін кеңейту болды, бұл «Geely Auto» бренд имиджін нығайтуға және бүкіл әлем бойынша жоғары сапалы өнімдер мен қызметтерді ұсынуға деген ұмтылысына сай келеді.

2023 жылғы 20-24 қараша аралығында «GAIC» маркетинг саласындағы негізгі ұстанымдар бойынша «Жаңа білім алу, мүмкіндіктерді кеңейту» тақырыбында өздерінің алғашқы тренингі мен сертификаттауын ұйымдастырды. 12 түрлі елден келген жиырма екі қатысушы «Geely мектебіне» жиналып, төрт күндік зерттеу және өзін-өзі жетілдіру сапарына шықты. Бұл бастама «GAIC» халықаралық кадрлық резервін кеңейтуге, озық тәжірибемен алмасуға және бүкіл әлемде нарықтың өсіп келе жатқан қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған.

Іс-шараның басында «Geely Auto International Corporation» бас директоры Майкл Сун әлемнің түкпір-түкпірінен келген тренинг қатысушыларын жылы қарсы алды. Ол мынандай үндеу жасады: «2023 жыл "Geely Auto" үшін олардың интернационалдандыру жөніндегі стратегиясын іске асырудағы бетбұрыс жыл болады. "Geely Auto"-ның жаһандық әсері пайдаланушы тәжірибесін, ұйымдастырушылық мүмкіндіктерді, персоналды дамытуды және стратегиялық серіктестіктерді қамтамасыз ету төңірегіндегі инновацияларға сүйене отырып, жаңа деңгей орнатады. "Geely Auto" халықаралық аренаға шығуға бағытталған сенімді және тиімді жүйені құрды. Нарықтық өзгерістер мен белгісіздік жағдайында біз болашаққа жылжу үшін стратегиялық ойлауды қолдануымыз керек. Біз осы тренинг аясында әркім білім мен тәжірибе алады деп сенеміз және әркім өзіне тиісті марапатын алады деп шын жүректен үміттенеміз, өйткені біз тек осы дәуірдің қатысушылары емес, жаңа дәуірдің құрастырушыларымыз».

Тренинг бағдарламасы екі негізгі сегментке бөлінеді: маркетингтік дағдыларды жетілдіру және тәжірибелік мысалдармен алмасу. Бренд, қоғаммен байланыс және сандық/әлеуметтік медиа сияқты маркетингтің әртүрлі ішкі салаларын қамтиды. Бағдарлама теория мен тәжірибені біріктіру арқылы халықаралық маркетингтік тенденциялар мен бренд идеяларын егжей-тегжейлі түсіндіреді.

Сонымен қатар, «Geely Auto International» компаниясы халықаралық серіктестерге «Geely» бренд павильонына, ғылыми-зерттеу институтына және өндірістік объектілерге бару мүмкіндігін ұсынды, оларға «Geely» брендінің құндылығы, мәдениеті мен жұмыс сапасы туралы толық түсінік берді. Курстың жан-жақты және жақсы ойластырылған дизайны серіктестердің бірауыздан мақұлдауына ие бола отырып, оқуға және бастамашылдыққа деген ынтасын арттырды. Тренинг аяқталғаннан кейін бірнеше серіктес өз әсерлерімен бөлісті.
«Мен қысқаша қорытындылай аламын деп ойлаймын. Біріншіден, біз мұнда бастан өткергеннің бәрі өте пайымды және қызықты болды: пайымды, өйткені менің ойымша, мұның көбісі мүлдем жаңашыл болды, сондай-ақ біз "Geely" туралы, әртүрлі нарықтар және олардың проблемалары туралы көбірек білдік; және қызықты, себебі осы курсты біз үшін дайындау үшін көп күш жұмсалды. Осының арқасында біз өте жігерлі, көп білетін және қызықтыра алатын спикерлердің өнерлерінен ләззат ала алдық", - деді Ирактан келген Робин Аннанд.

«Мен бұл іс-шарадан үлкен үміт күттім. Мен көптеген ақпарат, көптеген мәліметтер аламын, таңғажайып адамдармен танысамын деп күттім, және бұл курс менің үмітімді толығымен ақтады» - деді БАӘ келген Тони Саэйд.

Кең перспективаға ие болу және білім алу, оны жер бетіне шығармас бұрын терең құдықтан су алу сияқты. Geely Auto дәстүрлі шекаралардан асып түсетін, жетілдіруге ұмтылатын және бүкіл әлемдегі пайдаланушылар үшін жоғары сапалы және қабылдау деңгейімен өнімдер мен қызметтерді ұсынатын жетекші әлемдік автомобиль брендінің құндылығын пайдалана отырып, бренд имиджін тұрақты түрде қолдау және нығайту үшін халықаралық серіктестермен ынтымақтастыққа дайын.

БАҚ үшін байланыс деректер:
«Geely Auto International Corporation» компаниясының Қоғаммен байланыс қызметі
geely.global.pr@geely.com..

Other news

"Geely" компаниясы СОР29-ға қатысып, "жасыл" болашақ үшін көрген жетістіктерімен бөлісті.

G-Motors Kazakhstan клиенттермен Geely moments бағдарламасы аясында кездесу өткізді

Geely - автомобиль шығару саладағы инновациялардың танымал әлемдік көшбасшысы ретінде қытайлық брендтер арасында бірінші орынды және 2024 жылы әлемдік рейтингте екінші орынды иеленуде.

Geely Auto 2024 жылдың бірінші жартыжылдығында рекордтық халықаралық сатылымдармен жаһандық кеңеюін жалғастыруда

Geely Yinhe Starship автомобилі Red Dot Award марапатына ие болды: Design Concept 2024 ( 2024 жылғы дизайн концепциясы)