Дизайн мен архитектура
Сыртқы көрінісі
Geely Monjaro кроссоверінің классикалық сұлбасы сенімділік пен күшті бейнелейдә. Тік ламелдері бар агрессивті ойыс радиатор торы, қос көлденең жүріс шамдары бар түпнұсқа дизайндағы оптикасы– Monjaro-ның есте қаларлық және танылатын ерекшеліктері.з>
Ішкі көрінісі
Geely Monjaro ішкі көрінісі өзінің жабдықталу палитрасымен таң қалдырады: шуды оқшаулайтын алдыңғы әйнектер, жоғары сапалы материалдар, былғары және жанасуға жағымды күдері, люгі бар панорамалық төбесі, үш аймақты климаттық бақылау, рульді, алдыңғы әйнекті жылыту, орындықтарды жылыту және желдету, көп түсті атмосфералық жарықтандыру және белсенді шуды болдырмайтын жүйесі және 10 динамигі бар премиум аудио жүйесі.
Monjaro үшін интерьердің 2 түрі қолжетімді:
- • Ақшыл сары түсті ендірмелері бар қоңыр былғарыдан жасалған әрлеу, күміс түсті сәндік элементтер
- • Қара былғары және изумруд түсті күдерімен әрлеу, қола түсті сәндік элементтер з>
Толығымен жарықдиодты оптика
Көлденең жарық жолақтарымен ерекшеленетін заманауи жарықдиодты фаралар қолайсыз ауа-райында, соның ішінде алысқа түсетін жарықтың автоматты ауысу көмекшісінің арқасында толық қозғалыс қауіпсіздігін қамтамасыз етеді. Жүксалғыш есігінің толық еніне жасалған жарықдиодты жолағы бар артқы шамдардың түпнұсқа сұлбасы ешкімді бей-жай қалдырмайды және таңданарлық көзқарастарды тартады.з>
Архитектурасы
Жаңа Geely Monjaro түпнұсқа Geely модульдік архитектурасына негізделген. Оны 4 жыл бойы еуропалық Geely ғылыми-зерттеу орталығында швед және қытай инженерлерінің тобы әзірледі. Автокөліктің архитектурасы құрылыс блоктарына ұқсас, оның әртүрлі жүйелері стандартталған және модульдер түрінде шығарылады, содан кейін әртүрлі бөліктердің орналасуына сәйкес жиналады. Мұндай архитектураны ұқсас құрылымдық элементтері бар көптеген жаңа модельдерге қолдануға болады. Модульдік архитектураға негізделген Geely қауіпсіздік деңгейі қытайлық C-NCAP, еуропалық Euro-NCAP және американдық US IIHS стандарттары бойынша 5 жұлдызға сәйкес келеді.з>
Қозғалтқыш және трансмиссия
Қозғалтқыш
Көлемі 2.0 литрлік заманауи 4 цилиндрлі турбо қозғалтқыш 238 а.к. дейінгі қуатты және 350 Н∙м дейінгі айналу сәтін дамытады. Оны швед және қытайлық Geely инженерлері бірлесіп жасаған. Қолданылған технологиялардың арқасында жаңа Geely Monjaro-да 100 км/сағ жылдамдыққа жету 7,7 секундты құрайды! Мұндай динамикалық потенциалда қозғалтқыш айтарлықтай үнемді –аралас циклде отын шығыны 8,5 л/100 км1 құрайды (NEDC циклі бойынша).з>
Беріліс қорабы
8 сатылы автоматты беріліс қорабы (8АТ) – бұл гидротрансформаторы бар классикалық «автомат», ол бірқалыпты қозғалыс кезінде төмен отын шығынымен үйлескенде максималды жайлылықты, сондай-ақ төмен айналымдардан үдеу кезінде әсерлі динамиканы қамтамасыз етеді.з>
Интеллектуалды толық жетек
Кез келген жолда және жолдан тыс жерлерде 4WD 6-шы буындағы интеллектуалды толық жетекті жүйе жүргізушіге толық сенімділік береді. Айналу сәті автоматты түрде алдыңғы және артқы осьтер арасында 50:50-ге дейін таралуы мүмкін. Бұл көлікті сенімді басқаруды қамтамасыз етеді.з>
Қозғалыс режимдері
Орталық консольдегі селектордың көмегімен 6 қозғалыс режимінің бірін таңдауға болады – Ыңғайлы, Үнемді, Спорттық, Интеллектуалды, Қар, Жол талғамайтын. Әр режимде рульмен басқару, қозғалтқыш, беріліс қорабы және толық жетекті жүйенің баптаулары сәйкесінше өзгереді.з>
Қауіпсіздік
Шанақ
Пассивті қауіпсіздіктің жоғары деңгейіне шанақтың әлеуетті құрылымында жоғары беріктігі бар болатты (78% - дан астам) кеңінен қолдану арқылы қол жеткізіледі. Жаңа Geely Monjaro жасалған модульдік архитектура қосылыстардың беріктігін 50%-ға арттыратын терең балқытумен лазерлік дәнекерлеу технологиясын ұсынады..
Алдыңғы жағында алюминий энергияны сіңіретін аралық орнатылған, ол соққы кезінде буферлік аймақты жасайды.з>
Белсенді және пассивті қауіпсіздік
Барлық жиынтықтарында Geely Monjaro заманауи пассивті және белсенді қауіпсіздік жүйелерімен жабдықталған:
- • 6 қауіпсіздік жастығы
- • Алдын ала созғыштары мен жүктеме шектегіштері бар үш нүктелі қауіпсіздік белдіктері
- • Алдыңғы және артқы тағылмаған белдіктер туралы ескерту мүмкіндігі
- • ISOFIX стандартындағы балалар креслоларына арналған бекіткіштер
- • Артқы есіктердегі «Балалар» құлпы
- • Тежегіш жүйесін басқару кешені
Келесі жүйелерді қамтитын Bosch 9.3:
- - Электрондық тұрақтандыру жүйесі (ESC)
- - Бұғатталуға қарсы тежегіш жүйесі (ABS)
- - Электронды тежегіш күшін тарату жүйесі (EBD)
- - Төтенше тежеу барысында көмек жүйесі (EBA)
- - Төтенше тежеу туралы ескерту (ESS)
- - Электрлік тұрақ тежегіші (EPB)
- - Тұрақ тежегішін автоматты ұстау жүйесі (Auto Hold)
- - Көлікті көлбеуде ұстау жүйесі (HHC)
- - Төмендеу кезінде жылдамдықты сақтау жүйесі (HDC)
- - Сүйреуге қарсы жүйе (TCS)
Адаптивті круиздік бақылау және G-Pilot жүйесі
Geely Monjaro заманауи белсенді қауіпсіздік жүйелерінің және 2-деңгейдегі ADAS жүргізушісіне көмек көрсетудің әсерлі пакетін ұсынады. Олардың жұмысын 3 радар, 5 камера және 12 ультрадыбыстық датчик қамтамасыз етеді. Осындай жүйелердің бірі - интеллектуалды круиздік бақылау- Monjaro-ны 0-ден 150 км/сағ-қа дейінгі жылдамдықта автоматты түрде баяулатып, жылдамдату арқылы алдыңғы көлікке дейінгі қашықтықты сақтайды. Сонымен қатар жүйе артқы соққы қаупін азайту үшін тым күрт баяулауды болдырмайды.
Ұзақ қашықтыққа автомагистральдармен жолдарымен жүру кезінде G-Pilot жүйесі басып озуды және қайта ауысуды жеңілдетеді, ал трассамен қозғалыс көмекшісі (highway assist) автокқліктерді біркелкі үздіксіз қадағалау, жолақтың ортасында жүру және үлкен көліктерден жалтару сияқты мүмкіндіктерді жүзеге асырады. Сізге тек қолыңызды рульде ұстауыңыз керек. Бұл жүйелер қауіпсіздікті арттырады және тас жолда жүру кезінде стрессті азайтады.з>
Соқыр аймақтарды бақылау (BSD)
Автокөлік екі жағындағы соқыр нүктелердегі кеңістікті үнемі бақылайды. Соқтығысу қаупін бақылаудың жетілдірілген бағдарламасы айналарға біріктірілген индикаторда ескерту дыбысы мен жарық сигналын жібереді. Есікті ашу кезінде ескерту жүйесі (DOW) артқы жағынан келе жатқан көліктер болған жағдайда сигнал береді. Ал артқа қозғалыс кезінде соқтығысу қаупі туралы ескерту жүйесі (RCTA) артқы жағындағы тұрақтан кері шығу кезінде басқа көліктер немесе жаяу жүргіншілер бар екендігін ЕСКЕРТЕДІ.з>
Бетпе-бет соқтығысудың алдын алу (CMSF)*
Бетпе-бет соқтығысудың алдын алу жүйесі (CMSF) радар мен алдыңғы камераның көмегімен автокөліктердіі ғана емес, сонымен қатар жаяу жүргіншілерді, жолдағы велосипедшілерді де анықтай алады, егер сіз байқаусызда жолдан алшақтап кетсеңіз және көлікті тежеу арқылы соқтығысудан қорғайды. Анықтау қашықтығы жеткілікті ұзақ және сәйкестендіру дәлдікпен ерекшеленеді. Жүйе жазатайым оқиғалардан аулақ болуға тиімді көмектеседі.
*Жүйе апатсыз жүргізудің 100% кепілдігі болып табылмайдыз>
Қозғалыс жолағын бақылау (LKA)
Жолақты басқару функциясы (LKA) ADAS кешенінің екі элементімен жүзеге асырылады: таңбалауды бақылау жүйесі және көлікті жолақта ұстау көмекшісі. Біріншісі жүргізушіге визуалды және дыбыстық сигналдармен, сондай-ақ рульдегі дірілмен жолақтан абайсызда кету немесе бұрылыс сигналын қоспай жолақты ауыстыру туралы ескертеді. Жолақты бақылау функциясы алып жатқан жолақтан шығуға байланысты авариялық жағдайлардың алдын алуға көмектеседі және рульді электрлік күшейткіштің көмегімен автомобильді жолақтың дәл ортасында жүретіндей етіп түзетеді — оның екі жағында да нақты таңбалау болған кезде.
Автокөліктің жолақты шұғыл ұстау жүйесі (ELKA) көлікті жолақтан абайсызда ауытқу және қарсы келе жатқан көлікпен немесе көрші жолақтағы ілеспе көлікпен соқтығысу жағдайында жолаққа қайтаруға көмектеседі.з>
Жайлылық
Функционалдығы
Бағалар мен конфигурациялар
PREMIUM
максималды пайданы ескерілген баға
FLAGSHIP
максималды пайданы ескерілген баға